יום ראשון, 21 בפברואר 2010

צימרים רומנטיים בחד נס

מחפשים מקום לאהוב בו בהיחבא? רחוק מהעין ומהפה של אנשים שתמיד יש להם מה להגיד? רוצים להמתיק סוף שבוע חורפי וסוער בחמימות, בשקט, בפרטיות? לרשותכם, זוגות-זוגות, זמינים, קורצים ומפתים, במיקומם בכלל ובאיכותם בפרט, צימרים רומנטיים בחד נס.
כבר ממבט ראשון, בטרם תגיעו אל הצימר המבוקש, תילכדו בקסם החד-נסי: יישוב שכל כולו מעיד על היותו אתר תיירות. הכול יפה ומוקפד בו. חד נס נראה כמתחם אירוח גדול שחולק ופוצל לאחוזות צימריות כפריות. לצימרים הרומנטיים בחד נס – מאפיינים רומנטיים מובהקים: החל בחדר השינה המרוהט ומאובזר באופן שיוצר בו אווירה אינטימית, עבור דרך פינת ישיבה רכה, מכונת קפה להעצמת הבילוי, ג'קוזי – יש צימרים שבהם יש גם סאונה – טלוויזיה משוכללת, מערכת שמע, מכשיר DVD וצ'ופרים קטנים, חמצמצים (פירות) ומתקתקים (שוקולדים), סבונים ריחניים, מגבות מלטפות ועוד.

לצימרים רומנטיים בחד נס יש ביקוש עצום. אם אתם רוצים להימנע ממפח נפש העלול להיגרם למי מכם שיהססו ויאחרו להזמין, עדיף להקדים. רצוי להזמין מבעוד מועד, לאחר שקבעתם את המועד הרצוי.

בין מקורות המים, היערות, החרמון מזה והכנרת מזה, בין הגיחות לטיולים ברגל, לנסיעה בג'יפים, בטומקארים, לרכיבה על סוסים, לשיט, למסעדות, לבתי קפה, לפאבים, לברים, לקניות, לאטרקציות השונות בחיק הטבע – צימרים בחד נס יהוו את בסיס היציאה שלכם.
הנה – לדוגמה, לדגימה – טיפה אחת מים התענוגות של חד נס: סוויטה מהודרת ויוקרתית, ולצדה בקתת עץ תכולה-לבנה. המארחים מכינים לכם במתחמי האירוח הפתעות ופינוקים: מיניבר בתוך היחידה, אינטרנט אלחוטי, ארוחת בוקר טעימה ו... מסאז'יסטית שתגיע אליכם לצימר, לשעת נפש מרעננת לגוף העייף (או, אולי, ההיפך).

בחצרותיהם של רבים מבין עשרות הצימרים המתנוססים בחד נס יש בריכות שחייה פרטיות (בנוסף לבריכת שחייה ביישוב עצמו, אשר אורחי הצימרים זכאים להיכנס אליה בתשלום סמלי בלבד או ללא תשלום בכלל).

יש זוגות אשר לא צריכים להיזכר כלל ועיקר אל הלילות הלא נשכחים ( "היו לילות", זוכרים?) שחוו בעת שהייתם בצימרים הרומנטיים המפנקים של חד נס, כי אליהם הם עורגים בכל מקום ובכל לילה שבו הם עולים יחדיו על יצועם.

לא מעט זוגות העשירו והעצימו את אהבתם שם, בשקט הכפרי, הירוק והאוורירי, שאפף אותם בעת שהותם בתוך צימר רומנטי בחד נס – אחדים מהם אף השתתפו בטקס צנוע ומרגש של הצעת נישואין ולימים, אכן, נישאו כדת וכדין.

אין תגובות: