יום רביעי, 10 בפברואר 2010

צימרים בחרמון

אין ספק. אין היסוסים. צימרים בצפון הם מעל לכל השוואה, מחוץ לכל תחרות. צימרים בחרמון – למי שרוצים להפוך חורף קר ל.. לוהט.
חורף חם צפוי לכם המעדיפים לחוות ימים ולילות חלומיים בצימרים למרגלות החרמון. החרמון מציע לאורחיו לא רק גלישה מפסגתו למורדותיו אלא גם טיולים בשלג (בטרקטורונים ובטומקארים) בהדרכתם של מדריכים מוסמכים. מסע לבן, מלא ריגושים, בין שדות, מטעי פרי, מכשולי מים ועוד.
צימרים בסביבת החרמון קורצים לא רק לזוגות רומנטיים ( בעיני רוחי אני רואה אתכם, הזוגות הרומנטיים, משתכשכים בג'קוזי מול הכנרת ושומעים ממערכת השמע המשוכללת שבתוך הצימר את שירו של הזמר השאנסונר הצרפתי אדאמו שר את "השלג נופל" ואתם אינכם יודעים את נפשכם מחמת התענוג...) אלא גם למשפחות: ילדים יאהבו להשתעשע במזחלות האקסטרים בין נופיו המושלגים של החרמון, במסלולים לולייניים, במהירות של כ – 45 קמ"ש, עם סיבובים, עליות ומורדות.
יישובים המציעים צימרים בחרמון: נווה אטיב, מסעדה, נמרוד, מג'דל שאמס .שווה לשהות בסביבה לילות אחדים, אשר בסיומם משכימים לבוקר לבן וצח נוסף – יוצאים מהצימר החמים, לא לפני אכילת ארוחת בוקר דשנה ומזינה, אל לובן השלג שבחוץ.
יש צימרים בחרמון המתאימים לקבוצות. שהייה בתוך צימרים חמימים בעוד בחוץ סוערות רוחות הקרח וניתזים גיצי הגשם, היא חוויה כשלעצמה שמספקת תנאים לגיבוש הקבוצה וללכידותה.
צימרים בחרמון – קר בחוץ, חם בפנים. צימרים בחרמון לאוהבים להתכרבל מתחת לשמיכת הפוך, לאכול מהפרי ( המותר, האסור) להשכים, חבוקים, להתעורר אל בוקר של יום כייף נוסף, שבסיומו תחושו שוב את הריגוש שלקראת לילה נוסף. וחוזר חלילה...
בעלי צימרים בחרמון יודעים לפנק את האורחים, להכין להם את הצימר כקן של אהבה. צימרים בחרמון מהווים מקור משיכה לנופשים רבים שלא מוותרים על עלייה עונתית צפונה, עם שלג או בלעדיו. צימרים בצפון. כשאוהבים לא מתפשרים על פחות מהטובים ביותר.

תגובה 1:

Eden אמר/ה...

מסכימה שלארץ שלנו יש הרבה מה להציע
והחרמון זה אירופה בשבילנו
http://travelisraeli.blogspot.com
בברכה, עדן