יום שני, 18 בינואר 2010

צימרים בחד נס

החלטתי קצת לצאת מהמסגרת והפעם לכתוב על מקום ספציפי - צימרים בחד נס.

אל תחכו לנס. הזמינו עוד היום מקום באחד מבין צימרים בחד נס. הבטיחו את מקומכם מבעוד מועד – צימרים בחד נס זמינים ומזמינים. אתם מוזמנים, זוגות ומשפחות ואף קבוצות.

בדרום רמת הגולן, במקום שמאפשר תצפית על הכנרת, ממתינות לכם, הנופשים והמטיילים, שכיות החמדה של חד נס, היישוב הקהילתי שכל כולו מאיר פנים לתייריו. לרשותכם מגוון צימרים יוקרתיים ושאינם כאלה, עם ג'קוזי או בלעדיו. המרחב עצום, מגוון ורב. אלאדין בקתות ומערות, לדוגמה, של גילי ורוני פרנקל מציעת לאוהבים שתי בקתות עץ ושתי מערות ענקיות. למי שמבקשים להיחבא ולאהוב הרחק מעינם המציצנית והפולשנית של אנשים – חד נס הוא המקום.
אפשר לבלות ב"הפינה היפה", בקתות העת המרהיבות של עדנה וניר, ב"הבית הירוק מול הנוף" של ענת בן חור המציעה בריכה גדולה וטיפולי ספא לחדר (בהזמנה מראש ובתיאום מוקדם). למי מכם שמעדיפים שהייה בתוך מבני אבן מהודרים – "מצפה כינרת בקתות עילם" ייתן מענה מיטבי, אם בסוויטה ואם בווילה. "גן קסום אצל מיקי", יאפשר לכם, הנופשים, ליהנות מיפי הבוסתן, שבלבו נטועות הבקתות.

חד נס מציעה אטרקציות שונות הממוקמות ביישוב ובהן: מתחת לאף, ג'יפ טריפ, דרכים בגולן ועוד.
הגולן בכללו מציע שפע של צימרים, מסעדות, בתי קפה, מוזיאונים, אתרים של ספורט אתגרי, קייאקים, טרקטורונים, בית בד (בקצרין), אבוקאייק – הלונה פארק של הטבע ( אך הוא בקצרין), מוזיאון עתיקות הגולן, דרך הפרי, חוות עמק הבוקרים, יקבי רמת הגולן, רוח דרומית- תיירות כפרית,החצר המוסיקאלית ואופן נעים (ברמות), יער האיילים (אודם) שלא – או שכן – לדבר ולכתוב על חופיו המזרחיים של הכנרת שנמצאים במרחק נסיעה קצרה.
וכשהצפרדעים בבטן מקרקרות – לרשותכם בסביבה הקרובה: גיליס, בטי ונחי מבשלים, סוזנה (בסטרו-בר), חוות ג'ילבון, מבשלת הגליל, פרובאנס בגולן ועוד כיוצאות באלה, ואחרות, מסעדות ממגוון טעמי הארץ ו... ארצות אחרות.

זוגות רומנטיים לא ייזקקו לדבר מחוץ למתחם האירוח בכלל ולצימר הפרטי שלהם בפרט כאשר יבחרו לבלות באחד מתוך צימרים בחד נס. בעלי הצימרים ישמחו להשתתף בתכנון אירועים מיוחדים, מסיבות רווקים/ רווקות, הצעות נישואין, ימי הולדת וסתם סיבה למסיבה ולחגיגה.

יציאה לצימרים בחד נס היא יציאה מהשגרה אל מקום שאין טוב ונעים ממנו לשבור אותה בו לשברירי-הנאות שלא נשכחות.


אין תגובות: