יום שלישי, 5 בינואר 2010

צימרים רומנטיים בצפון

צימרים רומנטיים בצפון – לאוהבים עשייה ולעושים אהבה. משכנות זמניים, בנופים פסטורליים ירוקים, בשקט ובפרטיות (ולמי מכם שהחיסיון וההיחבאות חשובים להם – יש בהחלט תנאים זמינים לכך במקומות שבהם לא נדרשות מלים כדי להגיע להבנות) שנועדו להנאות.
צימרים רומנטיים בצפון – כשרוצים מקומות לשלב בהם נופש והנאה, פנאי ואהבה. אצולת הגליל, בקתות הגן הקסום, הילת האור ועוד ברמת הגולן (ביישוב כלנית),בקתות המשי, נקודת חן, המעיינות הקסומים, רגעים בבקתה ( ביישובים גורן, מעונה וגרנות בגליל המערבי). בקתות האושר בגליל העליון ( דלתון), כחול בעיניים, אביב בלב (חד נס) פסגת ההר (ראש פינה) ועוד ועוד צימרים רומנטיים בצפון – בעמקים ובגלילים, ברמת הגולן – בצימרים יוקרתיים, עם ג'קוזי, ספא, מערכת שמע, טלוויזיה ופינוקים שונים, כיד הדמיון והמלך של בעלי הצימר.

מערות החשק בחוסן – ללקק עיניים ושפתיים... צימרים רומנטיים בצפון מליגת העל של הצימרים. מקום שמתחשק לאהוב בו. צימרים רומנטיים בצפון – לאוהבים הרוצים לחזק ולהדק את הקשר, להעצים את הזוגיות או למסד אותה (אין כמו הצעת נישואין במהלך שהייה בצימר בצפון. בעלי צימרים שאורחיהם יציעו נישואין במהלך השהייה בהם ישמחו לשדרג את תנאי האירוח).

צימרים רומנטיים בצפון מתאימים למפגשים רומנטיים "אסורים" – במירכאות או בלעדיהן. במהלך השהייה בתוך צימרים רומנטיים בצפון- איש לא יפריע את מנוחתכם או את מעשיכם האחרים. תוכלו לשכור צימרים רומנטיים בצפון לפי שעות, על בסיס "מקום פנוי" או, לחלופין, בהזמנה מסודרת מבעוד מועד, שבה אתם בוחרים את מיקום הצימר,את עיתוי ההגעה ואת משך השהייה בו.

צימרים רומנטיים בצפון מאפשרים למי שאין להם מקום להתבודד ולהתייחד בו (יחדיו...) לעשות זאת בתנאים של "חמישה כוכבים" - לא אחת פשוטם כמשמעם – במקומות שבהם השמים הם הגבול. צימרים רומנטיים בצפון נותנים מענה לצורך ולביקוש של אנשים במקומות להיפגש בהם ללא רעשים, לחצים, אילוצים, הרחק מעינם המציצנית של מי שלא אמורים לראותם נפגשים.

צימרים רומנטיים בצפון – מיטות נשיקה, ג'קוזי חלומי, ספא מפנק, ארוחת בוקר טעימה לאחר לילה לא שקט... כל הטוב שבעולם בתוך כמוסת-זמן שלא מהעולם הזה, בתוך בועות נפלאות המכונות צימרים רומנטיים בצפון. תבואו. יהיה חלומי.


אין תגובות: