יום ראשון, 10 בינואר 2010

צימרים בצפון

יש דברים שלגביהם תקפות קלישאות – חבוטות ושחוקות ככל שיהיו. צימרים בצפון הם אחד מהם. צימרים בצפון במחירים שווים לכל כיס עלולים להישמע כקלישאה, אבל זו האמת: גם ם אתם קוצבים ומקציבים לעצמכם תקציב קשיח, שממנו לא תחרגו, תוכלו למצוא צימר לפי כיסכם. אם התקציב הוא מרכיב מרכזי תוכלו למצוא צימר שיתאים לכם. אם רמת האבזור היא השיקול המרכזי – תוכלו למצוא מגוון צימרים בצפון, אשר אחדים או אף רבים מהם יתאימו לדרישותיכם.
גם אם תצמצמו את הדרישות ותגדירו את המיקום ואת הזמן, תוכלו למצוא מגוון של צימרים בצפון אשר ייכללו במסגרת ההגדרות. בחירה באחד מהם ודאי אינה מלאכה קשה.

מזה זמן רב שורר שקט בצפון. על פי שגרת הלשון כמעט מעדתי בלשוני וכתבתי – שקט ביטחוני, אלא ששקט הוא שקט – מוחלט ו... זמני, ואין להסמיך לו את תואר השם. השקט יוצר תנאי הכרחי לבילוי בתוך צימרים בצפון אבל עבור רבים התנאי ההכרחי הוא תנאי מספיק. צימרים בצפון, עכשיו ובימים האחרים, הם מקומות מצוינים לבלות ימים ולילות – אם ברוגע ואם בהילולות.

צימרים בצפון מתאימים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות. יש המעדיפים לינה בצימרים כתחנות-ביניים במהלך טיולים.

יש לנו חברים אשר שנה אחר שנה בוחרים צימר מתוך רשימה של צימרים בצפון. הם אינם מחליפים את הצפון בשום חבל ארץ אחר. כמי שמתגוררים במרכז הארץ ונתונים מדי יום למתקפה מרוכזת של רעשים-צפיפות- עשן-פקקים-לחצים, אין כמו הצפון להביא מרגוע לנפשם.

הם משלבים צימרים בצפון עם טיולים בו. פעם ברמת הגולן, פעם בגליל מן הגלילים או בעמק מן העמקים, בצפת, בראש פינה, במטולה, בכפר תבור – כל מקום ואתר בצפון מיטיב עמם. לאחר חופשה בתוך צימר בצפון הם חוזרים לא השגרה מלאי אנרגיה, טעונים בכוחות מחודשים.

טוב ונעים להתנתק מהשגרה, לשהות בצימרים בצפון, להירגע, לאכול, לנוח, לטייל, לבעבע בג'קוזי, להתחמם, להתפנק, לבהות, להתבטל. מותר לעשות הכול בתוך צימרים בצפון. תבלו.

אין תגובות: