יום שני, 6 באפריל 2009

טיולי שטח מאתגרים

אנו הגברים בדרך כלל עצלנים. חוזרים מהעבודה ונרדמים מול הטלוויזיה. הדבר היחיד שמעורר אותנו מעבר למה שעולה לכם עכשיו בראש זה טיולי שטח, או יותר נכון כל דבר שיש לו גלגלים ומנוע.
טיולי טרקטורונים זו דוגמה טובה מאד להגברת הלחץ דם, רעש המנוע מעלה לנו את רמת האדרנלין בגוף. טיולי טרקטורונים הם בהחלט פעילות מאתגרת, מבחן העבירות, מהירות הנסיעה בשטח, הקפיצות והאבק. טיולי טרקטורונים אהובים בגלל החיבור הקרוב מאד לקרקע ולרעש המנוע. הטרקטורונן הינו כלי כה קטן כך שביצועיו מורגשים מאד למי שרוכב עליו. טיולי ג'יפים לדוגמה גם הם מלאי אדרנלין, אך הכלי כבד יותר, מגושם יותר ויציב יותר. טיולי ג'יפים מאפשרים נסיעות למרחקים מכיוון וניתן לבצע נסיעות כביש, מה שאי אפשר לעשות במהלך טיולי טרקטורונים. טיולי ג'יפים ניתן לראות הרבה יותר אנשים שמשוגעים לדבר, טיול קבוצתי של מספר כלים לצפון, טיול של מספר ימים ועוד.
טיולי ג'יפים מותאמים בדרך כלל עד 8 איש, טיולי טרקטורונים מותאמים מקסימום ל-2 או 3 באם מדובר על ריינג'ר.
טיולי ג'יפים נוחים יותר מטרקטורונים בעונת החורף, בה ניתן ליהנות מהטיול ולסגור את הג'יפ. בטרקטורונים לא ניתן להיות מוגנים מהגשם או מהשמש.
הטיולים היפים ביותר הן עם ג'יפים והן עם טרקטורונים הם או בצפון הארץ, אזור רמת הגולן, סובב כנרת, גליל עליון ומרום הגליל, או בדרום הארץ והרי ירושלים ויהודה. בכל מקרה, לפני יציאה לטיול בין אם דרך חברה או בין אם זה בצורה פרטית - חובה לבדוק את הרישיונות, הביטוחים ומצבו המכני של הכלי. חשוב שהכלי יהיה מטופל לפי הוראות היצרן, ולוודא שאין תקלות.

אין תגובות: