יום רביעי, 15 באפריל 2009

טיול משפחתי

ין כמו טיול משפחתי לצפון:
אטרקציות בצפון - זה היה היעד שלנו לטיול המשפחתי בקיץ 99'. ישבנו בבית כבר לאחר הפסח והתחלנו לחלום על הטיול קיץ. עברנו כמעט את כל ה אטרקציות בצפון וסימנו איזה אטרקציות נעשה. הזמן עבר ומועד הטיול כבר היה קרוב. עברנו שוב על הרשימה של אטרקציות בצפון ובדקנו - טיולי ג'יפים - מופיע, טרקטורונים - מופיע וכן הלאה וכן הלאה.
סעדות בצפון לא היה הדבר הקל ביותר למצוא, באותן שנים לא היו הרבה מסעדות בצפון ובטח שלא כשרות. בנינו את הטיול שלנו המבוסס מעט על מסלולי טיול והרבה על אטרקציות בצפון, טיולי ג'יפים וכמובן מסעדות בצפון (גם עמממיות וגם יוקרתיות).
הטיול המשפחתי עמד בתקציב, אבל חוץ מזה הוא לא עמד בכלום! תכננו לצאת ב-9:00 בבוקר לעשות כמה אטרקציות בצפון, וכמובן שיצאנו רק ב-13:00, כמובן שחיפשנו מקום לארוחת צהריים, אבל מסעדות בצפון באותו תאריך היו עד אפס מקום ולכן גם חיכינו בתור ארוך. נכנסנו למסעדה רק בשעה 14:00 ויצאנו בסביבות 16:00, אטרקציות בצפון בדרך כלל עמוסות ביום ונסגרות לקראת הערב (בעיקר אטרקציות שטח). יום שלם התבזבז, לא מסעדות בצפון יוקרתיות ושלוות ולא אטרקציות בצפון - פשוט בזבוז.
ביום השני כמובן אותו סיפור רק בצורה שונה - אטרקציות בצפון היו מלאות ולא יכלנו אפילו להזמין, מסעדות בצפון שלחו אותנו למסעדות באזור טבריה בתואנה שאין להם מקום פנוי ל-10 איש וכו'.
ביום השלישי וביום הרביעי - אני כבר לא צריך לפרט. אטרקציות בצפון כבר לא עשינו למעט טיולי ג'יפים. מסעדות בצפון למעט אחת מה שראינו היה השוקו והלחמנייה מהסופר כל יום מחדש. האטרקצייה היחידה שראינו כל יום זה את הדודה חיה מתפוצצת מעצבים.

אין תגובות: