יום רביעי, 6 בינואר 2010

צימרים בצפון ואפשרויות בילוי


אני לא יודע אם נערך סקר על האזור בארץ שבו יש הכי הרבה צימרים בצפון או בדרום למטר רבוע, אבל נראה לי – אסתכן בהימור בלתי פרוע - שצפון הארץ הוא האזור המנצח בתחרות הבלתי מתקיימת הזו.
בגולן, בגלילים ובעמקים, בכל אזור שתבחרו זמינים עבורכם צימרים בצפון. אתם יכולים לבחור בפשוטים או במהודרים, במצוידים בצמצום ובמאובזרים בהידור. צימרים בצפון הן מתנה נהדרת לסוף שבוע זוגי רומנטי, לחבורה של משפחות המרבות לבלות בצוותא של רווקות ושל רווקים הנפרדים באופן רשמי וחגיגי ממוסד הרווקות.
למהדרין – יש צימרים יוקרתיים בצפון עם ספא וסאונה, עם בריכה מקורה מחוממת גם בחורף, עם ארוחות בוקר דשנות ועשירות ועם מגוון פינוקים קטנים העושים את ההבדל הגדול בין צימרים מהממים לבין צימרים שהם "בסדר".
בראש פינה, ברמות, בלבנים, בפקיעין החדשה, בכפר לימן, בניר דוד, בחד נס ובעוד עשרות מושבים ויישובים קהילתיים, ערים וקיבוצים, ממתינים לכם צוותי האירוח.
משפחות על ילדיהן יכולות יבלות בצימרים המותאמים למשפחות ובהם קומת גלריה נפרדת או, לחלופין, חדר שינה נוסף להלין בו את הילדים. חופשה משפחתית אינה מונעת שמירה על פרטיות ההורים.
המתארחים בתוך צימרים בצפון נהנים ממגוון אטרקציות, למבוגרים לילדים, משמורות טבע, ממסעדות מעולות, ממרכזי מבקרים, גלריות, יקבים, מספורט אתגרי וממסלולי טיולים נהדרים – אם ברכב ממונע ואם ברגל. באחרונה מתרבים הערים והיישובים שבהם מוקצים שבילים מיוחדים לרוכבים על אופניים ולהולכי הרגל.
חופשה בתוך צימרים בצפון מאפשרת ליהנות מנוף מדהים, מאוויר צלול, משקט, מאווירה פסטורלית. צימרים בצפון הם יעדים מועדפים ומבוקשים לחמיקה שקטה משגרת החיים התובענית אל בועה נעימה וחמימה, שבה שוכחים מהקשיים, מחובות, מהמטלות, מהאילוצים, מהלחצים ופשוט – מבלים ונהנים.
מה שמוטל עליכם לקראת חופשה באחד מבין מאות צימרים בצפון הוא רק זה: לבחור עיתוי מתאים לחופשה, לצלצל לבעליו של צימר מבוקש, לתאם תאריך מוסכם ואפשרי, לרשום ביומן ולהתחיל להתרגש לקראת החוויה.
כדי שלא אעדיף צימר מסוים על משנהו ארחיק מעט את עדותי ואחווה כאן את דעתה של בתי הבכורה ושל החבר שלה אשר שבו באחרונה מסוף שבוע זוגי באחד הצימרים במושב אמירים. וכך הם אמרו לי ולאשתי " אין. אתם חייבים לנסוע לסוף שבוע זוגי לשם. פשוט חייבים זאת לעצמכם". הלוואי וכל החובות שלנו יהיו כאלה…

אין תגובות: