יום שישי, 19 בדצמבר 2008

טיול סוסים בגולן - חוויה של ממש

טיולי סוסים

חוות סוסים הפכו בשנים האחרונות לאטרקציה תיירותית מבוקשת. המטיילים הפוקדים את רוב אזורי הארץ מחפשים למלא את חלונות הזמן הפנוי בריגושים, הנאה ואתגר. בנוסף לאתרי הטבע התפתחה בתקופה האחרונה פעילות אקסטרים – טיולי שטח ואתגר.
טיולי סוסים בצפון היא אחת מהחוויות המעשירות את השהייה דרכה ניתן ממש לחוש את הטבע.
בפעילות זו אנו משתמשים בכל החושים – ראייה, מישוש, שמיעה(מפלים ונחלים...), ריח, טעם (פירות ויין).
רכיבה היא אחת מהאטרקציות המתאימה לכל המשפחה, הרכיבה מותרת לגילאי 7 ומעלה, וניתן גם להרכיב ילדים קטנים יותר על סוסי פוני.
מומלץ מאד להגיע לטיולי סוסים בגולן ובגליל לטעום את הטבע לחוש את היופי, זהו אחד האזורים השקטים והיפים ביותר במדינה - שלל טבע של צומח ובעלי חיים, מפלים רבים, מזג אויר נוח וכמובן - אגם הכנרת השוכן תחת הרי הגולן.
טיולי סוסים הינה אטרקציה מבוקשת ואני אישית לא הייתי מתנגד לטיול כזה אחת לחודש. ישנם טיולים שחברי היו עושים, טיולי סוסים בכנרת של מספר ימים. יציאה מאזור מרכז רמת הגולן וסיום באזור הכנרת.
הסוס הרי שימש ככלי תחבורה עיקרי בהיסטוריה, עד היום ישנן מדינות בהן נפוץ השימוש בסוסים ובחמורים למסעות ולנשיאה.
הסוס מסתגל כמעט לכל תנאי מזג האויר, ובעל כושר נשיאה גבוהה.
סוסי פרא כמעט ואין היום בעולם, אך הם מסתובבים בלהקות גדולות ויכולים גם להיות מסוכנים.

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

תודה על ההסברים והחשיפה. יש המון חוות סוסים פחות ויותר טובות פה באזור המרכז, אבל אנשים חייבים להבדיל בין חוויה חד פעמית של רכיבה לבין תחביב. אם מדובר על משהו חד פעמי, אז עדיף להשקיע ולקחת את המשפחה לחווה בצפון, אשר תאפשר לצאת עם הסוס למשטחים האינסופיים והירוקים של הרי הגולן, נוף עוצר נשימה ורכיבה שמתאימה לכל אדם.


טיולים בצפון