יום שלישי, 16 בדצמבר 2008

אטרקציות בגולן

בגולן ישנן שלל של אטרקציות שיעזרו לנו להעביר את החופשה בצפון.
לא סתם קראו ישנו מושג בתיירות הנקרא - נופש ופנאי. לתייר ישנו זמן פנוי שצריך למלא אותו בריגושים ופשוט למלא את היום. בנוסף לאתרי הטבע בגולן, התפתחה בתקופה האחרונה פעילות אתגרית או בשמה המוכר - פעילות אקסטרים.
טיולי סוסים, טיולי ג'יפים, טיולי טרקטורונים הם רק חלק מהחוויות המעשירות את השהייה בגולן, דרכן אפשר לחוות ולהרגיש את הטבע.
בפעילות זו אנו משתמשים במספר רב של חושים - ראייה, מישוש, שמיעה(מפלים ונחלים...), ריח, טעם (פירות ויין מיקב הגולן).
בנוסף קיימים פעילויות שונות כמו אמנות, בית קפה, ועוד.
האטרקציות מתאימות כמעט כולן לכל המשפחה, לדוגמה - מסלולי טיול רבים מותאמים לכל הגילאים, טיולי סוסים לגילאי 8 ומעלה, טיולי טרקטורונים - ישנם רכבים כגון הטומקארים והריינג'ר שמתאימים גם לכיסא תינוק.
אני ממליץ לכולם להגיע לרמת הגולן לטעום את הטבע לחוש את היופי, זהוא אחד המקומות השקטים והיפים ביותר במדינה - שלל טבע של צומח ובעלי חיים, מפלים רבים, מזג אויר נוח וכמובן - אגם הכנרת השוכן תחת הרי הגולן.
אגב, גב בסובב כנרת ישנן אטרקציות נחמדות מאד - עין גב, פינת החי בבית זרע-ג'ונגל כיף, בית גבריאל, העיר טבריה, הזאכי/מג'רסה, ועוד.
בתי מלון ואכסניות:
כפרי נופש בסובב כנרת: עין גב, האון, מעגן, אשדות יעקב, מסעדה, כרי דשא, חוקוק, שער הגולן, מלון גינוסר, פונדק גינוסר.
כפר נופש בגולן: מלון רמות, אורטל, אפיק, כפר חרוב, מרום גולן, עין זיוון, בי"ס שדה קצרין, קשת, אלוני הבשן, חספין.
צימרים מצויים כנעט בכל הישובים: מגזר דתי-נוב, אבני איתן, חספין. שאר הישובים - נאות גולן, מצוק עורבים, רמות, חד-נס, קצרין, שעל ועוד. סעו לשלום ותחזרו בשלום, והכי חשוב - העם עם הגולן!!! הגולן שלנו!

אין תגובות: