יום חמישי, 12 באוגוסט 2010

צלון בצפון

מלון בצפון – מי ראשון? - לחופשה או לנופש. מלון בצפון לבלות ולישון. אין עונה בלתי מתאימה לבילוי בתוך מלון בצפון, ליציאה מהשגרה וכניסה לרגיעה. שקט ושלווה ירוקים, באוויר ובאווירה שמזקקים את הגוף והנשמה ממתחים, מרעלים, ממצוקות, ממחשבות טורדניות.

מלון בצפון הוא בחירה טבעית ומתבקשת כשרוצים לצאת מהבית ולנשום אחרת. להתאוורר ובקיץ – גם להתקרר. מלון בצפון כבסיס יציאה לטיולים ולבילויים – אם בחיק הטבע ואם באתרי תיירות שונים. מגוון מלונות בצפון עבור זוגות רומנטיים ומשפחות עם ילדים.

מלון בצפון לבחירתכם בכל אזור שתבחרו בצפון הארץ – בגולן, בגלילים ובעמקים. לכל אזור מאפיינים ייחודיים לו. עשרות אלפי מקומות בילוי, עם ילדים ובלעדיהם, זמינים ומזמינים אתכם לפקוד אותם בחופשתכם או במהלך הטיול שלכם.

מלון בצפון – בטבע, מלון ספא, מלון בוטיק – על בסיס לינה וארוחת בוקר, חצי פנסיון או פנסיון מלא. לבחירתכם מגוון עשיר של מלונות בצפון, החל בפשוטים ומן הסתם גם בפחות יקרים וכלה במהודרים וביוקרתיים – לפי טעם והעדפה. על-מנת להבטיח מקום בזמן ובמועד וגם, כמובן, במיקום המבוקש – חשוב להתקשר מבעוד מועד ולסגור תאריכים.

אני זוכר לילה אחד שבו שהיתי בתוך מלון בצפון. לא אסגיר את שם העיר, מפאת כבודו גם לא את שם המלון, אבל זאת אוכל להגיד ו על זאת אוכל להעיד ולהתוודות: לפני שנים אחדות מצאתי עצמי בעיר-לא-זרה, אובד עצות בתחנת אוטובוס, אשר זה עתה עזב אותה ( שמעתי, לחרדתי, את הד המנוע נחלש ונמוג אט אט אל המרחקים ואל השתיקה) האוטובוס האחרון. השעה היתה רבע לחצות. מה אעשה? לאן אלך? היכן אישן? הסתובבתי בניסיון לאתר בית מלון. מצאתי. פקידת-לילה עייפה ומרופטת, מעושנת בעשן סיגריות רבות, הביטה עליי בחצי עין ושאלה מה אני רוצה. מיטה ללילה, אמרתי. את הלילה-לא-לילה הזה לא אשכח, כי לא ישני בו דקה...

אבל יש בצפון מלונות נפלאים, אשר אין הכרח להגיע אליהם רק כברירת מחדל, כאותו מלום שזה עתה תיארתי לכם את קורותיי בו...

בעכו, בצפת, בראש פינה, בחיפה, בנהריה, בהגושרים ( מלון בטבע!), באמירים, בכפר גלעדי, ביסוד המעלה, בכפר בלום, בטבריה, בגולן, במטולה ועוד ועוד. רק תבחרו ו... תיהנו.

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

חופשה בצפון הארץ דווקא בימים החמים יכולה להיות שינוי מרענן .. יש גם הרבה מלונות בצפון מומלצים