יום שלישי, 6 ביולי 2010

קמפינג - קמפינג בצפון כחוויה לכל המשפחה

קמפינג בצפון

זה הכול בשבילכם מטיילים ונופשים יקרים – מתחמי קמפינג בצפון לשירותכם. לרחף. לכייף. באוויר ובישבה. במים ומתחת להם. לעופף בטרקטורון מעופף, לעוף בכדור פורח, לדאות בו מעל שדות ומאגרי מים. אל כל הכיופים האלה, ועוד רבים אחרים, אפשר לצאת מתוך קמפינג בצפון. בכל אזור נבחר ומעודף – בגלילים ובעמקים ברמת הגולן ובאזור מישור החוף לשירותכם מתחמי קמפינג לשהייה קצרה או ממושכת. ניתן למצוא מחסה מפני השמש ובחום באוהלים ממוזגים (אם בוא החורף, סופותיו וגשמיו, ניתן להתחמם באוהלים מוסים). תשתית של חשמל ומקלחות חמות, אפשרות להכין - או להזמין מן המוכן – ארוחה חמה הופכת קמפינג לחוויה. מי שבוחרים קמפינג ליום כיף או ליום גיבוש ימצאו את המתחם בחיק הטבע מתאים מאין כמוהו לחוויה מגבשת, תוף שיתופי פעולה ועבודת צוות, פעילויות שונות, מתוכננות ומובנות או ספונטאניות, עם ילדים או בלעדיהם. קמפינג מאפשר בילוי בבגדים פשוטים, בהופעה מרושלת. אין סיבה מיוחדת להתגנדר להרשים. כאן, בטבע, בתוך מתחם קמפינג, אפשר להסיר את המסכות, להפסיק להעמיד פנים. הכי כיף לבוא טבעיים, כמו שאתם, לזרום טיפה עם החוויה.

חופי הכנרת הרבים עשויים לשמש מתחמי קמפינג למי שאינם מתעקשים על תנאי מלון 5 כוכבים. בחופים רבים אפשר להקים אוהל מאולתר, עשוי בד דק, לעשות על-האש, לשבת-אחים-גם-יחד, לשתות (במידה!), לשיר, לרקוד, ליהנות הצוותא, מהחברותא, ולעשות אהבה שקטה כלומר – לאהוב בשקט...

קמפינג ברמת הגולן מאפשר שילוב של לינת שטח עם בילוי באתריה המרהיבים. טיולים ברגל או בג'יפים, רכיבה על סוסים, ביקור ביקבים ובבי בד, גיחות למסעדות, למסעות ניווט ולכל פעילות שעולה על הדעת ואפשרית לכיס...
אורחנים וצימרים אף הם מוצעים לפוקדים מתחמי קמפינג בצפון. ביותר מושקעים מוצעות באתרי קמפינג שונים סדנאות שמתאימות לוועדי עובדים, לעובדיהן של חברות ולקבוצות שונות אשר מבקשות לשלב בימי הגיבוש ובימי הכיף שלהן פעילויות תוכן והעשרה ובכך לשלב את המהנה עם המועיל.

קמפינג הוא מקום מתאים למטיילים ולנופשים, למי שמחפשים בו רק "לילה חנייה" ולמבקשים להאריך ולהעצים את השלווה והרוגע שלהם, על פסגתו של מצוק או מצפור או על שפת מים שקטים.

קמפינג נעים !

אין תגובות: