יום שני, 21 ביוני 2010

קמפינג בגולן

קמפינג בצפון – הכי צפוני במדינה – הוא קמפינג בגולן. בחבל קסום זה, שבו הטבע והנוף חברו ליצור עבור בני האדם ליצירה אקולוגית מרהיבה, מוצעים למטיילים ולנופשים מתחמי קמפינג יפים, נוחים, מפנקים. רבים מהם מציעים לכם אירוח בתנאים שלא ייאמנו ( לינה באוהלים ממוזג י אוויר בקיץ ומוסקים בחורף) על מזרני ם עם כריות ובאחדים מהם - על מיטות, מטבח מאובזר היטב, פינות ישיבה נוחות, מקלחות חמות, חדר אוכל, אפשרות לטיולים בסביבה, ברגל או ברכב, עם מדריכים מוסמכים.

קמפינג בצפון הוא שם דבר לבילוי אטרקטיבי בחיק הטבע. בכפר האינדיאני (באבני איתן) לדוגמה תוכלו לישון כמו בצימר מפנק. אם תיערכו מבעוד מועד תוכלו להזין מצעים, כריות, סבונים, שמפו וכל מה שיהפוך את שהייתכם שם לנעימה וריחנית.

קמפינג בצפון פירושו קמפינג בגולן. באחדים ממתחמי האירוח ימתינו לכם בקתות מאובזרות. אם לא ת רצו לטרוח בהכנת ארוחות ( אלא אם עצם ההכנה היא חלק מהחוויה) תוכלו להזמין שירותי קייטרינג מתפריטי מובחר או, לפני טעמכם, מתפריט שאותו תקבעו יחד עם המארחים. בכל מקרה – אל ייוותר איש מכם רעב.

המטיילים ברמה עשויים להתרשם כי כל כולה היא מעין קמפינג בגולן. אורחן מעגל החיים, חאן אל על, ג'ינגס חאן, בקתות בערפל, קמפינג ביהודיה, קמפינג בנמרוד, קמפינג בעין זיון, קמפינג בפארק הירדן. ועוד. רוצים עוד? בבקשה: קמפינג בקשת, קמפינג ברמות, קמפינג בשעל, קמפינג באבני איתן. רמת הגולן כולה מרושתת ומועשרת בקמפינג העשוי למשוך מטיילים ונופשים.

בקיבוצי הגולן ובמושביו מבחר גדול של מתחמי אירוח הפתוחים וזמינים בכל עונות השנה. גם בקיץ שורר אוויר צח ונעים. למי מכם שאוהבים שקט כפרי וירוק, הרחק משאון המרכז ומסאון התנועה בכבישיו הפקוקים – קמפינג בצפון בכלל ו קמפינג בגולן בפרט הוא חלופת נופש נפלאה, אשר עבור רבים מייתרת את הרצון לטוס לחוץ לארץ.

אין תגובות: