יום ראשון, 21 בפברואר 2010

צימרים בגולן

מאות צימרים ברמת הגולן צימרים בגולן בעשרות יישוביו הפסטורליים, אשר מחלונה של כל בקתה בו ניבטים נופים מרהיבי עין, ממתינים לכם זוגות רומנטיים המבקשים מקום לאהוב בו הרחק מעיניהם של אנשים. בתנאים נוחים ומפנקים, כאשר הגולן כולו פתוח בפניכם כמניפה יפה, אתם מוזמנים לשלב שהייה במתחם אירוח יוקרתי עם טיולים מהנים בחיק הטבע וארוחות במסעדותיו המצוינות. הצימרים בגולן זמינים עבורכם בכל חודשי השנה, אבל בחורף כל אחד מהן מעצים את ההנאה (נסו והיווכחו!). גם אתן, משפחות עם ילדים, יכולות לבלות זמן איכות, שבו ההורים ייהנו מפרטיות אף שהילדים נמצאים עמם באותו חלל אירוח.

הצימרים היפים והיוקרתיים של הגולן ממתינים לכם באליעד, אניעם, חד נס, גבעת יואב, מעלה גמלא, נאות גולן, מרום גולן, רמות, קצרין נמרוד, נוה אטיב ובעוד מקומות.

בקרבת מעיינות ונחלים שופעים, על יד מפלים שוצפים, במקום שבו הטבע מעצב את הנוף בנגיעות אור זריחות ושקיעות, ריחות מטעי הפרי, מרבדי הפרחים, היערות, המרחבים – שם תוכלו לבלות חופשה כפרית, הרחק מן ההמון העירוני ההומה והסואן, באוויר צח, שמזקק את הפיח שאתם נושמים בכבישים הפקוקים. בצימרים של הגולן תוכלו להירגע, להיטען אנרגיה חיובית וכוח להמשיך את החיים השגרתיים.

בשל הביקוש הגואה בחורף ובחגים, עדיף ומומלץ לתאם מועד הגעתכם. אל תתפשרו על המקום – אף כי כאשר מדובר בצימרים של רמת הגולן, שום מקום אינו פשרה ואתם עשויים להיווכח, להפתעתכם, שגם אם המקום שאליו תצאו יהיה בבחינת ברירת מחדל ( אם וכאשר מקומות עדיפים חלופיים ייתפסו על ידי מי שהקדים אתכם), כאשר תסיימו את שהייתכם בו אתם תגדירו אותו כבחירה טבעית, מתבקשת.

צימרים בגולן הם בסיסי יציאה אל אתר החרמון האטרקטיבי בקרים שבימי החורף. עבור המטיילים והנופשים הפוקדים את הצימרים בגולן, גובה הסנטימטרים של השלג בחרמון מעניין אותם הרבה יותר מאשר גובה מפלס הכנרת.

הקליקו קליק-קלק ובמהירות רבה, צ'יק-צ'ק, מהירות הגלישה, ייפתחו בפניכם מתחמי האירוח הרבים והמגוונים של הגולן. צימרים בגולן. יותר מהם אתם לא צריכים. תבלו!

אין תגובות: