יום רביעי, 10 בפברואר 2010

חד נס

עם נטוס במסוק קל מעל היישוב חד נס בדרום רמת הגולן ונפזר בו וסביבו כדורים צבעוניים, תתכסה כל רמת הגולן במרבד של צבעים מרהיבים. חד-נס מציע לאורחיו מגוון צימרים יוקרתיים – לזוגות רומנטיים, למשפחות ולקבוצות ושפע של אטרקציות. בחד נס תוכלו ליהנות מרכיבה על סוסים, מנסיעה בטרקטורונים, רכיבה על אופניים וממסלולי הליכה רגליים. בסביבה ממתינים לכם בריכת המשושים, נחל הזוויתן העליון, שמורת יהודיה ועוד. בסביבה הקרובה – דרך הפרי, יקבי רמת הגולן, תהילת הרוכבים, רוח דרומית – תיירות כפרית, טרקטורוני היער והגולן, חוות עמק הבוקרים, טרקטורונים ברמה, בית הבד של הגולם, מוזיאון עתיקות הגולן ועוד ועוד – יקבים, גלריות, קטיף פרי עצמי, מסעדות ( בטי ונחי מבשלים, סוזאנה- ביסטרו בר, גיליס – בית-ספר לבשר, פרובאנס בגולן, מבשלת הגולן, חוות ג'ילבון ועוד).
חד נס היא פנינה תיירותית מכל בחינה והיבט. הנוף הנשקף מחלונות הצימרים שלה מהפנט. הכנרת הכחולה משתרעת מלוא יופיה ממערב. החרמון, הירדן ההררי, המרחבים, המטעים, הבוסתנים, האוויר הצלול, האווירה הכפרית.

חד נס היא חלופה מצוינת עבור מי שרוצים לעשות פסק-זמן בשגרה המלחיצה והתובענית ולהיכנס למעין בועה חמימה בצימרים מאובזרים ומהודרים, שבעליהם לא חסכו כל מאמץ נדרש וכל משאב אפשרי על-מנת להפוך אתם למשכנות תענוגות עבור האורחים והנופשים, המטיילים וזוגות האוהבים, המחפשים מקום שקט, יפה וחמים, לאהוב או את אהבתם ( מותרת או אסורה...)
חלק מהצימרים בחד נס מותאמים לאירוח משפחות עם ילדים, כאשר הימצאה של קומת גלריה במתחם האירוח מאפשר שהייה משותפת של הורים וילדיהם תוך אפשרות ההורים לשמור על פרטיותם כזוג.

זיהויו המובהק של חד נס עם תיירות כפרית שקטה ואיכותית הופכת אותו ליעד נבחר עבור "צימריסטים" רבים שמחליפים מידע אלה עם אלה – מידע העובר מפה לאוזן כמו שמועה חמה, לוהטת.
תיירות כפרית ביישוב חד נס מתקיימת בכל חודשי השנה. יש מי שהחורף, על גשמיו וסערותיו, אינו מניא אותם מיציאה על חיק הטבע. עבורם חד נס היא נקודת-ציון חשובה ומרכזית לאורך ציר מסעם וגם מקום להירגע בו לפני יציאה לשטח ובשובם ממנו. בילוי נעים, חברות וחברים!

אין תגובות: