יום חמישי, 12 בפברואר 2009

ימי כיף | ימי גיבוש

ימי כיף לחברות ולקבוצות מחזקות את גיבוש העובדים.
מדי פעם צריך לצאת ליום כיף, לצאת משגרת העבודה, מיחס העובדים אחד לשני במהלך העבודה, וקצת להכיר את העובדים מעבר ליחסי עבודה. ימי גיבוש אלו מאפשרים קצת ניתוק מהיומיום ונותנים כוח להמשיך לעבוד.
חברות רבות מצאו כי ימי כיף משפרים את תפוקת העבודה ומיצרים תחושת שייכות חזקה של העובדים לחברה.

אם אתם מתכננים יום כיף לעובדי החברה שלכם, חשוב שתכירו את חברת איתן תיירות.
איתן תיירות היא אחת החברות היחידות העוסקות בארגון ימי כיף וימי גיבוש, את הארגון הם מבצעים מתחילתו ועד לליווי עובדי החברה ביום כיף עצמו.
איתן תיירות נמצאת בקשר ישיר עם אטרקציות ואתרי לינה באיזור הצפון בעיקר, ותארגן לכם ימי גיבוש שלא ישכחו.
ימי גיבוש כוללים גם תרומה לקהילה, בהם העובדים והמנהלים מתגייסים לטובת הקהילה או נזקקים.
אחת הדוגמאות היפות לכך היא חברת פלאפון שעצרה תוך כדי יום כיף לאיסוף אבטיחים משטחים חקלאים מהם כבר לא יאספו עקב העלויות הגבוהות). את האביטיחים הם העבירו לבעל החלקה והם הרויחו גיבוש חברתי. דמיינו לעצמכם את עובדי פלאפון אוספים אביטיחים. נשמע משעשע? אבל ימי גיבוש מסוג זה יוצרים את תחושת ה"ביחד".
לדוגמה נוספת היא קבוצת מנהלים שהגיע לבית של אישה זקנה, שלש נשים הוציאו אותה ליום כיף, וכל השאר סיידו, צבעו, שיפצו וניקו לה את הבית. ימי גיבוש מסוג זה יוצרים סיפוק אדיר לעובד, וגוררים השקפה חיובית על החברה בה הוא עובד.
איתן תיירות מתחייבת לתרום בשם החברה 10% מהכנסות היום כיף לאיזו עמותה שהחברה ועובדיה יבחרו.

ארגון ימי כיף אינו דבר פשוט, יש להעמיד לרשות העניין מישהו שיארגן, זמן יקר ומשאבים. בדרך כלל אין למנהל החברה את הזמן לארגן זאת. איתן תיירות תארגן בשבילכם ימי גיבוש וימי כיף הכוללים - ארוחות, אוטובוסים, אטרקציות ואתרי לינה.
ימי גיבוש עם איתן תיירות - העובדים לא ישכחו!
איתן תיירות - תיררות לעסקים עם נשמה.

אין תגובות: