יום שלישי, 23 במרץ 2010

הכשרת שטחים לקמפינג

בשנים האחרונות קק"ל בשיתוף רשות הטבע והגנים וארגונים נוספים פרשו והכשירו אתרי קמפינג רבים ברחבי הארץ.
בשנים האחרונות גובר הביקוש בקרב המטיילים לאיזורי קמפינג מסודרים ומותאמים ל לינת שטח. לינת שטח הינה פתרון טוב למטיילים בטבע שרוצים לעצור ל לינת שטח, וזהו בהלט גם תחליף ללא תשלום למלונות ואתרי אירוח. רק בגולן ניתן למנות מספר גדול של אתרי קמפינג וביניהם – קמפינג של הקטיף עצמי בשעל, קמפינג שעל מציע בעונה מטעים לקטיף עצמי של דובדבנים, תותים ושלל פירות יער נוספים. מתחמי הקמפינג מציעים שירותים ומקלחות פינות מנגל וכדו', ולכן נוח מאד לאחר יום טיול לעצור למנוחה וליהנות ממקלחת חמה. בשעל ניתן גם למצוא את קמפינג אינדיאני ג?ונס המציע לינת שטח באוהלים אינדיאנים.
יער האיילים גם הוא מציע בשנים האחרונות איזור המותאם ל לינה באוהלים, חניון לינת שטח מסודר ומטופח.
בדרום הגולן ממוקם חאן נחל אל על. החאן מציע אטרקציות בצפון הכוללות פעילויות שטח, סדנאות גיבוש ועוד. באתר ישנו מתחם קמפינג המציע אוהלי ענק גם לטובת ההפעלות וגם לטובת לינת שטח . הכפר האינדיאני של מנחם פודם, גם הוא במושב אבני איתןמציע מעבר לאוהלים האינדיאנים הרומנטיים לזוגות, גם מתחם קמפינג המותאם ל לינה באוהלים. ישנו מתחם להקמת אוהלים לבודדים ולמשפחות וישנם אוהלים ענקיים לקבוצות של תלמידים וכדו'.
קמפינג פארק הירדן – גולת הכותרת
פארק הירדן לדוגמה המוכר לכולנו מציע לראשונה השנה מתחם חדש של לינת באוהלים . עד כה ניתן היה להקים אוהלים במתחם קמפינג מסודר, או לארגן לינת שטח לקבוצות בתיאום עם הנהלת האתר. השנה בעזרת השם, ממש בקרוב יפתח המתחם החדש שיספק את כל הצרכים הנדרשים לטובת לינה באוהלים, החל ממלתחות ושירותים וכלה במתחמים מגודרים לקבוצות. האיזור יהיה בנוי בצורת מפלסים ויעניק חוויה ייחודית של לינת שטח.
כמובן שבזאת לא סיימנו – יש את קמפינג הגושרים, בית הילל ועוד קיבוצים ואתרי טבע שהרחיבו ופתחו איזורים מוסדרים ל לינת שטח. לינה באוהלים תמיד היתה מוכרת בחופי הכינרת וסביבתה, גם היום ישראלים רבים אינם מוותרים על לינה באוהלים בחופי הכינרת. מי שחפץ במעט שקט ושלווה ועדיין לישון באוהל בסמוך לכנרת – יוכל לעשות זאת בפארק הירדן במתחם קמפינג מוסדר.

אין תגובות: