יום שלישי, 1 בדצמבר 2009

לינת שטח בטבע


לינת שטח בטבע

בניגוד למה שעלול להישמע ולהשתמע מצירוף המלים – לינת שטח בטבע, כיום ניתן ללון בטבע בכל עונה שהיא, לרבות בלילות החורף הקרים והגשומים, שבהם ניתן לשהות באוהלים מוגנים מ פני גשם ומחוממים בתוכם.
לינת שטח בטבע מתאימה לזוגות המבקשים בילוי רומנטי, למשפחות המחפשות בילוי ונופש ברוח אחרת, לקבוצות הנמצאות בתהליך גיבוש או בימי כיף. ניתן לקיים לינת שטח בטבע בשמורות טבע, באתרי רשות הגנים הלאומיים, הקק"ל וגם גופים פרטיים שונים המציעים קמפינג מעולה.
לינת שטח בטבע יכולה להתבצע בסוגים שונים של מגורים: אוהל משפחתי, אוהל בדואי גדול, חושות, סוכות סככות צל, אוהלים אינדיאניים ועוד. במתחמי קמפינגים שונים, מסודרים, יש תשתית נאותה לשהייה ממושכת, עם תאורה, מקררים, אפשרויות בישול על גז.
כל מי שנסע לעמק הירדן וסבב בנסיעתו את חופיה הכנרת התוודע, בוודאי, למראה המוני בית ישראל הגודשים את החופים, מי חשוף תחת כיפת השמיים ומי באוהלים מאולתרים או כאלה שנבנו בקפידה.
לינת שטח בטבע אנין פירושה, בהכרח, היפוכם של כל התנאים הטובים שקיימים בבית מלון או בצימר. לינת שטח בטבע אמורה להיות חוויה ולא טראומה. חלום ולא סיוט. אין שום סיבה לסבול. במתחמי קמפינג שונים יש גם מלתחות ושירותים מסודרים, כך שניתן בהחלט לשמור על ניקיון והיגיינה, אשר יש מי שעבורם האפשרות לשמור עליהם גם כשהם שוהים מחוץ לבית ולנים בטבע היא תנאי הכרחי ליציאה אליו.
כל מי שחוו בנעוריהם את החוויות שמזמנת ההימנות עם תנועת נוער, התנסו, כמשוער, בטיולים הכוללים לינת שטח בטבע. יש מי שזוכרים את אותם " היו לילות, אני אותם זוכרת", כתקופה יפה, געגועית, בחייהם, שבהם הם טעמו, לראשונה, את טעמן המתוק, המשכר, של שפתיים אהובות, בלילה, בחושך.
יש כיום היצע מגוון ועשיר של מקומות שבהם ניתן לקיים לינת ללילה בטבע. אתם יכולים להשוות בינהם, לרבות השוואת מחירים, אם כי מדובר בהוצאה שאינה גבוהה – עשרות שקלים בודדים - גם אצל מי שעשויים להיחשב כיותר יקרים. בילוי נעים!



אין תגובות: