יום שישי, 2 באוקטובר 2009

צימרים בצפון

כשרוצים להרגיש " כמו בחו"ל", אבל במקום שאינו מחייב טיסה וגם ההגעה אליו והשהייה בו אינן יקרות כמו החלופה הרחוקה - בוחרים לבלות יום כיף או חופשה באחד מבין מאות צימרים בצפון, המוצעים לכם במגוון עשיר של סוגים ואיכויות, אבזרים ואפשרויות. ישנם צימרים בצפון הערוכים לקלוט משפחות עם ילדים בתנאים שבהם נשמרת פרטיותם של ההורים. יש צימרים המיועדים, בהגדרה ובתכולה, כצימרים המיועדים לזוגות רומנטיים, המחפשים מקום לבלות בו – אם בחשאי ובהיחבא – שמורים וכמוסים כמו סוד שאסור שיתגלה - ואם סתם בפרטיות ובשקט.
צימרים בצפון. בקתות עץ או אבן, עם בריכות שחייה או בלעדיהן, עם ג'קוזי וסאונה ( המהודרים שבינהם), וכמעט בכולם – מדשאות מטופחות, גינות נוי, פינות ישיבה במרפסת מוצלת, מתקני ברביקיו, ערסלים, פסלים, אוויר צח ויופי, המון יופי.
צימרים בצפון מאפשרים לקיחת פסק זמן מהשגרה. הרחק מהמוני בית ישראל הגודשים מקומות ואתרים, פוקקים כבישים, מרעישים ומלכלכים, אתם יכולים להתקיים כבתוך בועה שקטה, כמו על אי בודד ( אפשר, כמובן, לצאת ולבלות בתוך צימרים בצפון יחד עם חברים), ליהנות מהדברים הפשוטים והטובים, אשר חלק בלתי מבוטל, בוודאי חשוב ומהותי, ניתן בהם חינם: נוף. אוויר. שקט. פנאי. רוגע.
ניתן למצוא צימרים בצפון גם בדקה ה – 90 . כמעט תמיד יימצא צימר פנוי גם למי שמסיבות שונות מבקשים למצוא מקום ב... מקום ובזמן שבהם מציאתו היא כמט בלתי אפשרית...
צימרים רבים מהווים תחנת יציאה לבילויים מחוץ להם – אתרי תיירות, מסעדות, מרכזי מבקרים, מרכזי קניות ועוד.
אם וכאשר תבקשו להפתיע את יקיריכם בחופשת סוף שבוע (או, אולי, באמצעו) בוודאי כאשר מדובר בחופשת-פינוקים של בני זוג, תמצאו את בעלי המקום שותפים מלאים בתכנון ההפתעה שאותה אתם רוצים להכין לאהוב או לאהובה. יין, פירות, שוקולדים, בלונים. הדברים הקטנים והמתוקים שעושים את האהבה חזקה ויפה יותר.
בנוסף ניתן ליהנות ממגוון אטרקציות בצפון.

אין תגובות: