יום שני, 24 באוגוסט 2009

טיולי טרקטורונים

אח.... ממש עכשיו חזרתי מטיול מדהים! כן עכשיו בשעה 00:38 הגעתי הביתה והתיישבתי לכתוב על טיולי טרקטורונים מרתקים שעברתי בלילה. אל הטיול יצאנו בשעה 20:00, את הטיול התחלנו בשעה 19:45 וסיימנו בשעה 23:30. טיולי טרקטורונים עשיתי בעבר, ואף יצא לי לנסוע לא מעט בטרקטורונים של שכנים וחברים, אך טיול כזה באמת היה יוצא דופן.

הנסיעה בלילה היא הרפתקאה אחרת. ראשית כל אתה מפוקס יותר על הכביש, ונהנה מחווית הנהיגה. פחות נוף ופחות מבט אל עבר שאר הרוכבים, גורמים לך באמת לחוש את נהיגת השטח. טיולי טרקטורונים בדרך כלל מועברים ביום, בלילה ישנם מעט מאד חברות המסכימות להעביר טיולים. היינו קבוצה של 5 כלים בלבד. המסלול עצמו היה באיזור הכנרת.
אני חובב טיולי שטח ונהיגת שטח עוד מילדות, כתושב רמת הגולן הייתי יוצא מדי פעם לנהיגת שטח בסביבת הישוב. טיולי טרקטורונים בלילה מחייבים הצטיידות בהתאם. חברת הטיולים איתה יצאנו ציידה את כל הכלים במכשירים לראיית לילה ובאביזרי חילוץ, כולל זיקוקי מצוקה, עזרה ראשונה ועוד. כמובן שבכל הציוד גם חובה לקחת פכ"ל קפה!
אני בטוח שטיולי טרקטורונים בלילה המועברים בעונת החורף מרגשים הרבה יותר. השלולית שעברנו בדרך רק נתנה לי דגימה קטנה ממה שאני הולך לעשות בחורף הקרוב.

המדריך שלנו - דן, היה מאד מנוסה ומקצועי, ולפני שיצאנו לשטח נתן לנו דגשים מיוחדים על טיולי טרקטורונים ליליים. החברה עצמה העדיפה שיהיו עד 6 כלים, כך ניתן לעקוב אחר כל כלי ומצבו. בהמשך הטיול כיבינו כולם את פנסי הטרקטורונים ונהנו מנסיעה לאור ירח. בהתחלה זה נראה מפחיד, אך מיד מתרגלים ונראה כי השטח מואר, טוב זאת כמובן בזכות העובדה שהיה ירח מלא.

חברת טיולי טרקטורונים בדישון מציעה מגוון של טיולי טרקטורונים כל ימות השנה (למעט שבת), החברה מחזיקה מדריכים מנוסים והיא מוגדרת כחברה הראשונה שהתחילה עם טיולי טרקטורונים.