יום חמישי, 11 ביוני 2009

טיולי ג'יפים

טיולי ג'יפים זו חוויה של ממש - מי שלא חווה טיולי ג'יפים לא יודע כמה כיף הוא מפסיד.
כחלק מהאטרקציות הרבות הקיימות כיום, טיולי ג'יפים הם נתח חשוב ומבוקש. עד כדי כך שברוב החברות תקופת הקיץ מתמלאת בהזמנות כבר לאחר פסח.
טיולי ג'יפים תמיד נחשבו לאטרקציה יוקרתית ואיכותית. טיולי ג'יפים מותאמים לכל הגילאים אפילו לתינוק במושב בטיחות. ישנם מספר סוגים של טיולי ג'יפים:
טיולי ג'יפים משפחתיים, טיולי ג'יפים לקבוצות ולמנהלי חברות - טיולים מסוג זה הם בעצם פעילות גיבוש אשר בנויה מפעילות אתגרית בשטח. טיולי ג'יפים לימודיים בארץ ונפוץ מאד בירדן ו טילוי ג'יפים כסדנא לבעלי מוגבלות.

מעבר לחווית הנסיעה בשטח נהנים המשתתפים ב טיולי ג'יפים מתצפיות נוף מרהיבות, התבוננות בבעלי חיים ועוד. טיולי ג'יפים רבים משלבים חוויות שטח הכוללות מעברי מים וכדו'.
בדרך כלל הנוהג בג'יפ הוא גם המדריך ומשום מה כל המדריכים נחמדים ומספרים סיפורים במהלך הטיול. כאשר יוצאים ל טיולי ג'יפים מספר רכבים - ישנו ג'יפ אחד מוביל וכולם אחריו.
טיולי ג'יפים מאתגרים לא רק בקיץ אלא גם בחורף. מאחר והג'יפ יכול להיות מקורה וסגור, ומאחר והוא מצוייד במערכת הנעה 4X4, ניתן לצאת ל טיולי ג'יפים בחורף. בנוסף גם טיולי ג'יפים בלילה הם מהנים ביותר. רואים את הזריחה, עוצרים להפסקות קפה וסיפורי לילה.
טיולי ג'יפים בקבוצה זו חוויה של ממש - חווית גיבוש בה כולם נהנים וצוחקים. יש לי חבר טוב המחזיק בבעלותו 2 ג'יפים המשמשים טיולי ג'יפים ועוד ג'יפ אחד סגור (כביש) המשמש את אשתו. בדרך כלל הג'יפאים משוגעים לדבר - ממש כמו תחביב לכל דבר.

אין תגובות: