יום רביעי, 6 באוקטובר 2010

תארו לעצמכם. בתוך פחות משנייה ( שנייה אחת!) בלבד, או, ליתר דיוק, בתוך 0.15 שנייה, זמן כמעט בלתי ניתן לתפיסה בידיעה ובתחושה, מעלה מנוע החיפוש האינטרנטי גוגל 4.040.000
(במלים: ארבעה מיליון וארבעים אלף!) אזכורים לצירוף המלים – מלון בגליל. בעודנו נדהמים ומשתאים נוכח הכמות הלא תיאמן הזו טוב שנגיד לעצמנו – לאט לנו. בואו לא ניסחף. ודאי אין כמספר הזה מלונות בצפון, אבל ריבוי האזכורים מהווה בכל זאת – תודו – אינדיקציה כל שהיא למגוון האפשרויות הפתוחות בפנינו כאשר אנחנו מתכננים חופשה בתוך מלון בצפון.

חיפוש מלון בצפון מאפשר להתוודע אל העושר העצום של האפשרויות. גם בתקופת העומס, וחגי תשרי הם ודאי תקופה כזאת, ניתן, בואו נקווה ונאמין, לתפוס מקום פנוי "בדקה ה – 90", אף שודאי לא רצוי להמתין לרגע האחרון ורצוי להיערך מבעוד מועד ולהזמין מקום זמן מספיק לפני המועד שבו מתכננים לנפוש.

יש מלון בצפון שהוא מלון בוטיק ויש שהוא מלון כשר וכשר למהדרין. יש מגוון מלונות בצפון הנכללים במסגרת "דילים חמים". אפשר בהחלט להשוות מחירים ומי שכסף הוא השיקול המרכזי להעדפת מלון בצפון או להימנעות מאירוח בו יוכלו למצוא מלונות בצפון במחירים שווים לכל כיס.

המלון בצפון שאני זוכר אותו לא רק לטובה אלא בערגה ובגעגוע הוא מלון חיפני שמעודי לא ביקרתי בו. אחד מהמלונות היפים,החדישים, המתנוססים על שפת ימה של חיפה, בפאתיה הדרומיים. אני לא זוכר באיזו תחרות השתתפתי אבל הפרס היה סוף שבוע זוגי במלון הזה, שאת שמו אותיר חסוי. מי שמימש את סוף השבוע החלומי ( כך הגדירו אותו המממשים...) במלון היתה בתי והחבר שלה. הנאתם היתה הנאתי. הזמן חלף. החברים התחלפו... מאז עברתי לא אחת על פני המלון הזה. היו ימים. יהיו ימים. לכל אחד זיכרון מחופשה כל שהיא. עבורי – מלון בצפון הוא המלון שאותו נתתי מתנה גם אם רק לסוף שבוע אחד, קצר ו... חלומי.

אם יגידו לכם שהמלון מלא עד אפס מקום, דעו לכם כי התשובה הזו אמורה להדליק אצלכם נורה אדומה. בשנה הבאה תתעוררו מוקדם יותר, הרבה יותר.

אין תגובות: