יום ראשון, 13 בדצמבר 2009

אטרקציות בצפון

אטרקציות בצפון נותנות מענה לציפיות ולרצונות של כל הנופשים בה – זוגות ( עם ילדים ובלעדיהם) משפחות, קבוצות. מסלולי טיולים מגוונים, רצועות חוף לקמפינגים, הרים מיוערים ובתוכן בקתות אירוח קסומות, צימרים, אורחנים, בתי מלון, באולינג, קמפינג, פיינטבול, יקבים, גלריות, מוזיאונים, פארקי מים ושעשועים, קניונים, גנים לאומיים, שמורות טבע, מצפים, גני-חיות קיבוציים, פינות ליטוף, מסעדות, פאבים, בתי קפה, מועדונים, רכיבה על סוסים, טיולי שטח (ג'יפים, באג'י, ריינג'רים ועוד), מתחמי ספא, מעיינות חמים (חמי טבריה, חמת גדר) סקי, החלקה על קרח, רכבל, מיני גולף, קייקים, פעילויות לקבוצות, ימי גיבוש, ימי כיף, סדנאות, בתי בד, מסיק זיתים, קטיף עצמי של פרי.

אטרקציות בצפון מתאימות לכל מזג אוויר – במקומות מקורים ומחוממים וגם בחיק הטבע לאוהבי הספורט האתגרי בפרט ולמיטיבי הלכת וחובבי אתגרים בכלל.
ניתן לשהות בצפון ימים אחדים ואף שבועות וללון במאוחת הצימרים העומדים לשירותכם, כמו גם מתחמי קמפינג וחופים מוסדרים ללינות שטח.
יש הבוחרים את מיקום הנופש שלהם על-פי נגישות המקום לאטרקציות נבחרות. כיום ניתן להפוך כל מקום לבסיס יציאה לבילוי באחת מאלפי אטרקציות בצפון המספקות שפע של פעילויות לכל הגילאים.
אטרקציות בצפון פעילות בכל ימות השנה. יש ימים שבהם הביקוש לאטרקציות שונות גובר וגואה ולא פעם יש להמתין בתור.
חופי הכנרת וסביבתה מציעים שפע של אטרקציות, לרבות מקומות קדושים לנצרות, אשר בעונות מסוימות מציפות את האזור בהמון תיירים.
כאשר שוכרים צימר לימים אחדים ניתן לצאת ממנו בבוקר ולשוב אליו לקראת ערב לאחר יום שלם של בילויים במגוון אטרקציות בצפון, המוצעות בשפע לא ייאמן בכל האזורים – בגלילים ובעמקים וכמובן – ברמת הגולן.
ייחודן של רבות מתוך אטרקציות בצפון הוא העדר צורך להזמין מקום מבעוד מועד. כך גם במסעדותיה הרבות, לרבות באיכותיות שבהן, אף שתמיד טוב להיערך מבעוד מועד ולהזמין מקום.
זה הזמן למצות את ההנאה הגלומה בכל אחת מאטרקציות בצפון. ובעצם – כל זמן הוא הזמן הנכון והמתאים לבילוי. תיהנו.

אין תגובות: