יום שלישי, 17 בנובמבר 2009

צימרים בצפון - פשוט חגיגה

יפה ועשירה היא ארץ ה צימרים בצפון. מרתקת. אפשר לחגוג אירועם שונים בתוך צימרים בצפון - לציין ימי שנה לנישואין, ימי הולדת, לחגוג את סיום פרק הרווקות בחיים. עלייה בדרגה. קידום בעבודה. גיבוש קבוצתי. צימרים בצפון הם מקום ומיקום מצוין לבילוי רומנטי שקט, בהיחבא.
צימרים בצפון מוצעים לכל בכל מקום - בעמק יזרעאל, בעמק בית-שאן, בגליל העליון, בגליל התחתון, ברמת הגולן. יש מושבים ויישובים שבהם יש עשרות צימרים. המגוון עצום, שווה כמעט לכל כיס, החל בפשוטים וכלה במהודרים וביוקרתיים - עם בריכות מחוממות, סאונה יבשה ורטובה, ארוחות כיד המלך והמלכה, ריהוט משגע, נוחות ופינוק וצ'ופרים להעצמת החוויה.
יש צימרים שהם בתי מידות, היכלי תענוגות. כשאתם רוצים לחוות חוויית נופש מהממת - אלה המקומות.

כאשר יוצאים לבילוי בתוך צימרים בצפון עם כל המשפחה, חשוב לברר ולוודא שיש בצימר תנאים המאפשרים הפרדה בין ההורים לבין הילדים, כדי לאפשר להורים פרטיות. מצד הילדים - חשוב שההורים יבררו שיש באזור אטרקציות שיוכלו לא רק להפיג את השעמום של הילדים אלא ירתקו אותם ויקסמו להם.

יש מתחמי אירוח שבהם צימרים בצפון עשויים לארח בו בזמן קבוצה של משפחות או של חברים לצוות בעבודה, בצבא ובכל מסגרת שהיא. בכל צימר ניתן להשיג ארוחת בוקר - בין שהיא כלולה במחיר ובין שהיא כרוכה בתוספת תשלום. רבים מהצימרים נמצאים במקומות, שבקרבתם ניתן להשיג מצרכים מבוקשים להכנת ארוחות.

צימרים בצפון הפכו בשנים האחרון למושג המזוהה עם כיף והנאה. עבור אנשים מסוימים צימרים הם מעין עיר מפלט - אולי לימים אחדים אף עיר מקלט - מלחצי היום-יום, מהשגרה התובענית, מהמטלות הבלתי-נגמרות. צימרים בצפון מאפשרים הפוגה, רגיעה, מנוחה. רבים מהם מעוצבים לנוי ולהידור, מזמינים לשהייה ממושכת.

יש השבים אל הצימר המוכר להם משכבר, כשומרי אמונים. יש מי שמגוון עשיר של צימרים בצפון מניעים אותם לבחור בכל פעם כשהם רוצים לנפוש לחפש ולמצוא צימר חדש, שבו להם שהייתם הראשונה בו.

אין תגובות: