יום שישי, 9 באוקטובר 2009

בחירת צימרים בצפון

"כל זמן הוא הזמן" – כמאמר הפזמון. אכן כי כן: כל זמן מתאים וראוי לבילוי בצפון הארץ. לבחירתכם – מגוון עצום של צימרים בצפון. תארו לעצמכם מפה, שבה נעוצות סיכות זערוריות בכל יישוב שיש בו צימרים ובכל שם של יישוב כזה נעוצות סיכות כמספר הצימרים שבו. מפת צפון בארץ בכלל ואזורים מסוימים בה כגון הגליל המערבי, הגליל התחתון הגליל העליון הגולן עלולים לא להיראות כלל לנגד עיניכם בשל כמות הסיכות המסתירה אותן...
צימרים למשפחות עם ילדים ( עם קומת גלריה ועם מחיצות הפרדה, המאפשרות להורים פרטיות ושקט – יחסי?! – גם כשהם שוהים באותו מתחם אירוח עם ילדיהם), צימרים רומנטיים לזוגות המבקשים להיחבא או סתם לבלות עם עצמם בשקט פסטורלי, לנשום את אוויר הפסגות של אהבתם ושל המיקום שבו הם חוגגים אותה בצימר, שבעליו מפנקים אותם בצ'ופרים שונים ומתוקים.
סריקת מבחר האתרים השונים תאפשר לכם לאתר את הצימר המבוקש – אם מעץ ואם מאבן, עם בריכה וג'קוזי או בלעדיהם. חשוב לציין, כי בקרת חלק הארי מכלל צימרים בצפון יש מרכולים ואף מרכזי קניות, שבהם ניתן להצטייד בכל המצרכים הדרושים והמבוקשים לשהייה באזור.
צימרים בצפון הם גם בסיסי יציאה לאטרקציות הרבות. תכנון מבעוד מועד יאפשר לכם ניצול מיטבי של החופשה או יום הכיף שתבחרו לבלות בצפון.
מי שהכנרת "עושה להם את זה" ימצאו סביבה, סמוכים לחופיה הקסומים (או משקיפים עליה ממרומי הארבל או רכס פורייה לדוגמה) מגוון עשיר של צימרים.
צימרים בצפון אינם ברירת מחדל למי שלא מוצאים מקום פנוי בבית מלון אלא בחירה ראשונה, טבעית ומועדפת, עליהם, מקום אטרקטיבי לבילוי חופשה שנתית או עונתית. אכן: יש היוצאים לצימרים יותר מאשר פעם אחת בשנה.
יש צימרים שמעודדים קיום אירועים שונים בתוכם, כגון: ציון ימי נישואין, מסיבות רווקים/ רווקות, ערבי גיבוש קבוצתיים ועוד.
חלק בלתי מבוטל מהנופשים בתוך צימרים בצפון מעדיפים לנצל את כל משך השהייה בהם למנוחה שקטה במקום. הם אינם נוסעים למקומות אחרים בעודם שם. ניתן להזמין ארוחות ועיסויים; בפינה מיוחדת, המיועדת לשם כך, ניתן לעשות 'על האש', להשתרע על ערסלים, ליהנות מאי-עשיית דבר, מבטלה מבורכת, מהנה ומפנקת.

אין תגובות: