יום שני, 1 ביוני 2009

אטרקציות בצפון

המשפחה עולה לצפון? מחפשים אטרקציות בצפון המותאמות לכל המשפחה?
לאחר שכבר סגרתם צימר, צריך להתחיל בחיפושים אחר אטרקציות מעניינות בצפון. אטרקציות אשר יתאימו לכל המשפחה. בשביל הילדים כדאי מאד לבחור אטרקציות בצפון הקרובות לצימר והמספקות עניין לילדים. כך למשל פארק קצרין בעונות החופש מספק הדרכות באתר והכל ברוח התקופה. ברחבי האתר ניתן לחזות בשחקנים הלבושים בתלבושת של אותה התקופה, בחמורים מסתובבים ובאנשים הדורכים בגת.
אטרקציות רבות משלבות אטרקציות של כיף ולימוד. כך למשל ישנן מספר אטרקציות בצפון המשמשות כמרכז מבקרים להורים, אך גם מותאם לפעילויות עם ילדים. מרכז המבקרים מי עדן - אין ילד שתהליך היצור של הבקבוקים אינו מעניין אותו. עוד אטרקציות בצפון - כרכרות סוסים, שוק איכרים ועוד.
אם אתם מחפשים אטרקציות בצפון המכילות קצת אקסטרים גם לילדיכם, אז ישנן כמובן אטרקציות כגון טיולי סוסים ורכיבה על סוסי פוני, טיולי ג'יפים לכל המשפחה ועוד. לאוהבים בעלי חיים - ניתן ליהנות ממספר פינות חי גדולות כמו ה-"ג'ונגל כיף" בבית זרע, גן חי הגושרים ועוד.
אטרקציות בצפון הקשורות לספורט ימי - לונה גל כמובן המכיל מגוון של מתקני מים. חוף צמח, חוף סירונית, חוף גיא ועוד.
אטרקציות ייחודיות בצפון - מרכז קנדה. מרכז קנדה מכיל אוסף של אטרקציות כגון - החלקה על הקרח (מגרש החלקה אולימפי ע-נ-ק), בריכות מים, ג'קוזי, חדרי ספא וטיפולים, מטווח, חדר כושר ועוד ועוד.
השתדלו לבחור אטרקציות בצפון (הקרובות לצימר), וכמובן אטרקציות המותאמות לכל המשפחה.
ניתן לשלב גם שייט קייאקים בירדן, או אפילו קומזיץ בכנרת. אטרקציות בצפון תמצאו באתר תיירות נט - גלויה גלויה.

תגובה 1:

הצגות לילדים אמר/ה...

שלום רב לכותב הבלוג. אומנם אין לי ילדים, אך חייבת לציין שטיולים עם משפחה הם מדהימים ובעיקר מצפון! הזכרתי את הילדים כיוון שמאוד חשוב לתת גם להם תשומת לב ולטייל איתם, לכן כשפעם האחרונה היינו בצפון לקחתי את האחיינים שלי וחייבת לומר שאין כמו טיולים ופעילויות לילדים בצפון!