יום שישי, 20 במרץ 2009

טיולים ימי כיף וכל השאר

אין כמו לצאת לטיול ביום יפה עם ראות טובה. טיולים הם דבר מרגיע ביותר, טיול זה ממש כמו יום כיף. אתה עוזב את כל הבעיות והמחשבות ויוצא להתחבר עם הטבע. לא פעם ראיתי אנשים היוצאים לטיול לבד, אפילו לחו"ל. המטרה היא להתחבר לאני שבי, לעצמי להיות בסביבה שקטה. סדנאות רבות המתקיימות תוך כדי ימי גיבוש, מועברות בדרכים כאלו, אך כל זה נעשה בתוך חדר בדרך כלל ועם עוד אשנים, בסדנאות ימי גיבוש מלמדים איך לעצור הכל, להיות בשקט ולהתחבר אל עצמי. נשמע פשוט לא? אפשר לעשות את זה בבית? אז תנו לי לחדש לכם - לא תצליחו. צריך לשנות אוירה סביבתית, לשנות אוירה בכלל, ורק בעזרת הנחייה תוכלו לעשות את זה.
היום כשחברה מארגנת יום כיף, היא דואגת להשאיר מקום גם לנושא הגיבוש החברתי. ימי גיבוש הם דבר נפוץ ומקובל, אך צריך לדעת איך להפיק את המירב מהם. לפני מספר שנים ימי כיף רבים היו חסרי משמעות, זה היה בגלל ש"צריך להוציא עובדים להבראה, אז בואו נארגן יום כיף כי זה הכי קל".

ימי גיבוש וימי כיף רבים מוכוונים היום למטרה אחת - העשרת העובד, יציאה מהשגרה וגיבוש חברתי.
בלוג זה מדבר על תיירות, הקשר בין תיירות לימי כיף וימי גיבוש, קשור בפן התכנים. תכני יום כיף מורכבים גם מאטרקציות ואתרי תיירות, לינה שמזוהה עם תיירות ועוד.

חשוב מאד להזכיר את איתן תיירות המספקים פתרונות לחברות המעוניינות לצאת לימי גיבוש וימי כיף.
איתן תיירות מארגנת ימי כיף עוד מרגע הרעיונות ועד סוף אותו יום כיף אליו יצאה הקבוצה. איתן תיירות מוכרת מאד בענף התיירות.

נראה לכם שזה קל לארגן יום כיף ? או אולי למצוא סדנאות שימלאו לכם ימי גיבוש??? אז תנסו. מהר מאד תבינו שזה לא כל כך קל כמו שחשבתם.

אין תגובות: